VEELGESTELDE VRAGEN

Algemeen

Zijn alle producten die in de online shop te koop zijn ook verkrijgbaar in de winkel, Heys Schoenmode?
Niet alle producten in de online shop zijn verkrijgbaar in de winkel.

Zijn er prijsverschillen tussen de online shop en de winkel?
Het kan voorkomen dat een prijs in de winkel goedkoper is dan online omdat de winkelier een tijdelijke promotie heeft lopen. Dat wil zeggen dat de kortingen alleen in die winkel gelden en niet in de online shop. Dit kan ook andersom voorkomen.

Hoe kan ik een artikel zoeken op Heysschoenmode.nl?
1. Gebruik het hoofdmenu en verfijn je zoekopdracht door ‘dames’, ‘heren’, etc. te selecteren. Ook kun je middels de verschillende groepen verder filteren. Via het uitklapbare submenu kun je een voorkeur opgeven voor kleuren, maten etc.
2. Zoek je een specifiek artikel en heb je een artikelnummer, productnaam of merknaam? Maak dan gebruik van de zoekfunctie en voer hierin de zoekterm in. Hierna verschijnt een lijst van artikelen die overeenkomen met de ingevoerde zoekopdracht.

Bestellen

Zijn alle prijzen inclusief BTW?
Ja, alle prijzen zijn inclusief BTW.

Zijn alle artikelen in de online shop ook daadwerkelijk leverbaar?
Wij beschikken over een gekoppeld systeem met de voorraden in onze winkel. Hoewel we er alles aan doen om op de webshop de actuele voorraden uit de winkel te laten zien, kan het voorkomen dat jouw bestelling niet meer geleverd kan worden. Mocht jouw bestelling geannuleerd worden omdat er geen voorraad blijkt te zijn dan ontvang je binnen 48 uur bericht. Het aankoopbedrag wordt dan binnen 5 werkdagen teruggestort.

Is er een minimum bestedingsbedrag bij Heys Schoenmode.nl?
Nee, de Heysschoenmode online shop hanteert geen minimum bestedingsbedrag. Voor bestellingen onder de € 50,- brengen wij €6,99 aan verzendkosten in rekening. Kies je ervoor om je bestelling in de winkel af te halen, dan betaal je geen verzendkosten.

Is er een bestellimiet bij Heysschoenmode.nl?
Nee, er is geen bestellimiet. Mocht er meerdere artikelen worden besteld in verschillende maten, dan kunnen wij contact met je opnemen zodat we je kunnnen adviseren met de juiste keuzes.

Kan ik bestellen zonder een account aan te maken?
Ja, het is mogelijk om via Heys Schoenmode bestellen zonder een account aan te maken.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Als je je wachtwoord bent vergeten wanneer je een bestelling wilt plaatsen of aanmelden dan klik je op ‘wachtwoord vergeten’ bij het inlogscherm. Hierna kun je je e-mailadres opgeven waarmee je bent geregistreerd op de Heys Schoenmode online shop. Er zal dan een e-mail gestuurd worden met een link waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.

Hoe weet ik of mijn bestelling is geplaatst?
Na het afronden van iedere bestelling ontvang je een bevestigingsmail waarin vermeld staat dat je bestelling geplaatst is.

Kunnen prijzenwijzigingen worden doorgevoerd na dat ik besteld heb?
De prijzen die worden weergegeven op het moment van je bestelling, zijn de prijzen die je betaalt. Eventuele wijzigingen in de prijs na je bestelling hebben geen invloed op het factuurbedrag.

Bezorgen & Afhalen

Wie levert mijn bestelling?
De winkel Heys Schoenmode levert de producten.

Wanneer je ervoor hebt gekozen de bestelling in de winkel af te halen dan krijgt u een e-mail als de bestelling klaar staat om afgehaald te worden. Wij bezorgen via PostNL

Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Bij Heys Schoenmode.nl betaal je €6,99 aan verzendkosten bij een bestelling onder de € 50,-. Vanaf € 50,- is de verzending gratis.

Kan ik de bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, je kunt er voor kiezen om je bestelling op een ander adres te laten bezorgen. Zo kun je besluiten de bestelling bijvoorbeeld op je werkadres af te laten leveren. Houd er echter wel rekening mee dat bestellingen niet op een postbusadres geleverd kunnen worden.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Heysschoenmode.nl streeft ernaar bestellingen binnen 3 werkdagen te leveren. Veelal worden bestellingen binnen 1 tot 2 werkdagen uitgeleverd. Indien je niet thuis bent wordt het pakket bij de buren afgeleverd. Je ontvangt dan een informatiekaart in je brievenbus, zodat je weet waar jouw pakket is. Wanneer de bezorger de buren niet kan bereiken dan zal PostNL de volgende werkdag nogmaals proberen het pakket te leveren. Via Track&trace kun je jouw pakket volgen.

Waar kan ik mijn bestelling afhalen?
Je kunt ervoor kiezen je bestelling in de winkel, Heys Schoenmode af te halen. De verzending is dan gratis.

Inloggen

Waarom zou ik me aanmelden?
Het is mogelijk zonder account te bestellen. Maar wanneer je je aanmeldt bij het bestellen heb je een aantal voordelen:
– Gebruik maken van een ander afleveradres
– Bij eerst volgende bestelling een verkort inlog proces
– Overzicht van je reeds geplaatste bestellingen op jouw account met de status     van de leveringen en de betalingen.
– Mogelijkheid om een favorietenlijst te maken en deze op te slaan.

Hoe kan ik me aanmelden?
Je kan je in de Heysschoenmode online shop inloggen via ‘Account’ en vervolgens ‘Mijn account’. Ben je nog niet geregistreerd dan kan je dat doen via ‘Account’ en klik vervolgens op ‘Registreren’.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Als je je wachtwoord bent vergeten, wanneer je een bestelling wilt plaatsen of wilt aanmelden, dan klik je bij het inlogscherm op ‘wachtwoord vergeten’. Vervolgens kun je je e-mailadres opgeven waarmee je bent geregistreerd bij Heysschoenmode.nl. Er zal dan een e-mail gestuurd worden met een link waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.

Wat gebeurt er met mijn gegevens?
Heysschoenmode.nl neemt je privacy zeer serieus. Alle informatie die wij van jou verzamelen worden strikt vertrouwelijk behandeld en niet doorgegeven aan derden. Meer informatie kun je vinden onder ons privacybeleid.

Kan ik mijn gegevens wijzigen?
Je hebt altijd de mogelijkheid om je persoonlijke gegevens van je account te wijzigen. Dit kun je doen via ‘Mijn account’.

Hoe meld ik me aan voor de nieuwsbrief?
Wil je altijd op de hoogte zijn van aanbiedingen, trends en nieuwe collecties? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief. Onderaan de pagina kun je je e-mailadres invullen en je vervolgens middels de aanmeldknop inschrijven voor de nieuwsbrief.

Hoe meld ik me af voor de nieuwsbrief?
Wil je geen gebruik meer maken van de Heysschoenmode.nl nieuwsbrief? Dan kun je je uitschrijven door een mail te sturen naar; webshop@heysschoenmode.nl

Betalen

Wat zijn de betaalmogelijkheden bij Heysschoenmode.nl?
• iDEAL • Creditcard

Welke creditcards worden geaccepteerd?
Heysschoenmode.nl accepteert de volgende creditcards: Visa en MasterCard.

Hoe gebruik ik iDEAL?
iDEAL is een online betalingsdienst. Je kunt hiermee in een vertrouwde betaalomgeving, met je eigen bank, de betaling afhandelen. Nadat je je bank hebt geselecteerd, wordt je online doorgestuurd naar de login pagina van de bank. Met je rekeningnummer en pincode kun je hier jezelf aanmelden en de betaling afronden.

Retourneren

Hoe retourneer ik een artikel?
Voor meer informatie over retourzending kunt u terecht op de pagina retouneren

Wat zijn de retourvoorwaarden? 
Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Heysschoenmode.nl niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourartikelen. Vraag daarom op het PostNL Postkantoor altijd om een verzendbewijs en bewaar deze goed, óf laat je zending verzekerd verzenden (kosten voor de koper).
– Retourneren dient te gebeuren binnen 14 dagen na levering
– Retourneer het artikel compleet en – voor zover redelijkerwijs mogelijk in de   originele verpakking.
– Stuur de pakbon of een (kopie) van de factuur mee in de verpakking
– Retourneren is op eigen kosten. Tenzij je het naar de winkel brengt dan is dit   gratis.

Je bent bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Wat zijn de retourkosten?
De retourkosten bedragen ongeveer €6,99 U kunt zelf kiezen met welke vervoerder je het pakketje laat retourneren

Hoe ontvang ik mijn geld terug?
Wanneer je een artikel retourneert, wordt het volledige aankoopbedrag binnen 5 werkdagen na ontbinding terugbetaald via de wijze waarop je ook hebt betaald. Wij mogen hiermee echter wel wachten totdat de producten retour zijn ontvangen, of tot het moment dat u heeft aangetoond deze te hebben opgestuurd.

Kan ik een artikel ruilen?
Ja, je kan een artikel ruilen. Dat kan bij ons in de winkel, Heys Schoenmode of via het retour formulier die meegeleverd wordt met je bestelling.

Klachten & vragen

Waar kan ik een vraag stellen?
Als je een vraag hebt over producten op de online shop of over onze service dan kun je contact opnemen met onze klantenservice.
De klantenservice is op maandag bereikbaar van 13.00 t/m 16.00 uur en van dinsdag t/m zaterdag van 09.30 tot 16.00 uur.  
E-mail: webshop@heysschoenmode.nl.

Correspondentieadres Heysschoenmode.nl
T.a.v. afdeling klantenservice webshop
De Dam 29 I 9351 AL I Leek

Waar kan ik een klacht melden?
Als je een klacht wilt melden over producten of die via onze online shop verkocht worden onze dienstverlening dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. De klantenservice is bereikbaar van maandag van 13.00 t/m 16.00 uur en van dinsdag t/m zaterdag van 09.30 tot 16.00 uur.  
We zullen de klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen. Binnen uiterlijk 14 dagen ontvang je een inhoudelijk bericht over de afhandeling van je klacht.

E-mail: webshop@heysschoenmode.nl.

Correspondentieadres Heysschoenmode.nl
T.a.v. afdeling klantenservice webshop De Dam 29 I 9351 AL I Leek